[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellistä kommentoijaa

+23
Athanaton
Viorica
Storytime
Loer
aivokooma
deidarax
Soldier
.pannu.
superhyperhabbo
Piru=l
tytti788
Viikuri
Eyon
Kokoro
Hanna?
Aileen
-FallenAngel—-
Belladed
Stubbari
Honey:Dream
Hoppsa
Vanillatar
Weka-kitty
27 posters

Sivu 5 / 17 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Seuraava

Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 21.10.20 23:04

Oot älyttömän hyvä roolipelaaja ja sun hahmojen kehitystä on ollut hauskaa seurata! Ollaan vähän höpötelty yksäreissä ja siellä oot ollu aina lepposaa, hauskaa seuraa jonka kanssa on kiva punoa juonia ja miettiä tulevia juttuja ropeen :')
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Hanna? 21.10.20 23:07

KIRJOTAN TÄMÄN NYT HIRVEELLÄ VAUHDILLA ETTÄ EDES KERKEÄN KEHUMAAN YHTÄÄN VITTU KETÄÄN

OOT KIVA TYYPPI SULLO HYVÄÄ LÄBYNDEERUSTA JA MAHTI HAHMOI NIIT ON KIVA SEURAILLA SIVUSTA JOO JES!!!! HYVÄ SINÄ!

edit: kiitos tästä hetkestä, joskus kirjoitan toivottavasti sinusta paremman tekstin jahka tutustun paremmin.
Hanna?
Hanna?
Kirjastonjohtaja
Kirjastonjohtaja

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 21.10.20 23:11

älyttömän hauska tyyppi jonka kanssa musta tuntuu että oon ystävystynyt ja kaverustunut pelkästään minuuttejen aikana.

meillä on tosi paljon yhteistä ja musta meidän kaverisuhteen kruunaa meidän ihmistietämys kaikista helvetin keski-suomen ELKOISTa ja musta tuntuu että voisin jauhaa sun kanssa asioista ihan helvetin pitkästi.

sulla on tosi kiva ääni ja sun kanssa vois senkin takia puhua lukemattomia tunteja luultavasti.

oot tuonut tylyyn mun mielestä just sitä mitä oon kaivannut tylyyn, koska oot loppujen lopuks niin paljon saman tyylinen kuin minä!!

kiitos että tulit ja HEI
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 493
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Hanna? likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 21.10.20 23:14

Tykkään sun suorasanaisuudesta ja siitä, että et suotta lähde kiertelemään asioita vaan ilmaiset ne niin kuin ne on. Sun sanoissa on kuitenkin tiettyä hienovaraisuutta ja osaat sanoa asiat suoraan mutta hienovaraisesti henkilölle itselleen sopivalla tavalla. Arvostan
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 21.10.20 23:21

Honii! Ihanan mielenkiintoinen ropeseura. Oli mahtavaa alottaa ropeeminen uudestaan vuosien jälkeen, kun pääsi teidän draamapyöritykseen mukaan. Sun kanssa on aina hauskaa pelata. Mitä puheluissa ollaan oltu, oot aina ollut nauravainen ja hyväntuulinen. Kiva olet <3
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja tytti788 21.10.20 23:30

Susaaaaaaaaaaaaa <3
Siit on jo kauan ku tutustuttiin ja onneks näin tapahtu, koska sun kanssa on rentookivaamukavaahauskaa viettää aikaa niin tylyssä kuin irl. Muistelin just sitä hetkee ku tulin sun hoodeille ja jotenki tosi lämmin fiilis jäi siitäkin. Vaikka meil on tullu välillä hiljaisia hetkiä ja kausia, ettei olla niin tiiviisti tekemisis niin silti aina helppo jatkaa siitä mihin viimeks jäätiin.

Kiitos kun oot tullu näihin piireihin.

tytti788
Riistanvartija
Riistanvartija

Viestien lukumäärä : 55
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viorica 21.10.20 23:41

Oot pohjimmiltasi tosi herttainen persoona joka ei haluu pahaa kärpäsellekään. Oot myös tosi mukavaa juttuseuraa.
Viorica
Viorica
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 22.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 21.10.20 23:56

Mun mielestä sä olet kaunis. Ihan oikeesti.

En oo varmaan koskaan ikinä milloinkaan ropennu sun kanssa, mikä harmittaa. Sun hahmot ja pelaaminen vaikuttaa mielenkiintoselta, niin kuin sinä persoonanakin. Tosi kiva, että oot nyt aktivoitunut niin, että sua näkee pelissäkin!
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 03.09.2020

Viorica likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Stubbari 22.10.20 16:12

Ei olla paljoa puhuttu roolipelin ulkopuolella, mutta tykkään tyylistäsi roolipelata ja huomaa että sulla on intoa hommaan! Hahmos on myös persoonallisia.
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 22.10.20 16:25

On ollu tosi ihanaa tuntea sut nää muutama vuos tässä, oot kasvanut älyttömästi ihmisenä ja vaikkei sinänsä puhuta suoranaisesti paljon, niin sun jutut jaksaa naurattaa ja sussa on semmosta kivaa tyyneyttä jota tää porukka välillä kaipaa :')
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 22.10.20 16:46

Jos mulla on asiaa tvj, oot mun kanava siihen. Hoidat sen roolin musta moitteetta ja jumalauta se on välillä varmaan raivostuttavaa. Itse tykkään susta siitä että osaat lähestyä asioita ilmeisen puolueettomasti kun on tarve, ja se on tärkeä piirre kun minkäänlaista porukkaa pitää "johtaa".
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 23.10.20 17:49

Oot monipuolinen roolipelaaja ja sulla on todella kiinnostavia hahmoja. Ihmisenä oot myös mukava ja olisi kiva tutustua suhun paremmin, kun tuntuu, ettei ihan niin hyvin vielä tunneta toisiamme. Lisäksi arvostan sun suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä, osaat muotoilla esimerkiksi palautteet hyvin fiksusti ja "miellyttävästi" luettavaan muotoon, eli perustelet aina hyvin oman kantasi ja mielipiteesi etkä ns. hyökkää ensimmäisenä kirves kädessä ihmisiä kohti. Laughing Tykkään sun huumorintajusta koska yleensä aina kun heität jotain vitsiä, se kolahtaa muhun! Eli siis oot persoonalta myös todella hauska. Tutustutaanko lisää? <3
Eyon
Eyon
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 126
Join date : 27.08.2020
Ikä : 31
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 23.10.20 18:52

Ane...Me on tunnettu sen 10v mitä mä oon täällä lojunut ja se on ollut mahtia! On huikee ollut nähdä nyt myös mun uudessa roolissa se, miten paljon sä myös yhteisöä ajattelet tekemällä sen eteen töitä, monen pää ei ois kestänyt sun paikalla 15v!
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 23.10.20 19:03

Janne. <3

Vastaan nyt melkein heti oman viestini perään, mutta kun nakkasit kommentin niin mun oli pakko tulla heti vastaamaan, kun huomasin, että nyt on mahdollisuus kehua sua. Ensinnäkin kiitos kauniista sanoista. Me tosiaan ollaan tunnettu kymmenen pitkää vuotta ja muistan vieläkin, kuinka me juostiin sataman terminaaliin kohti mun Poriin lähtevää linja-autoa monen mutkan kautta. Mä taisin olla joku parikymppinen ja sä vielä alaikäinen. Autoit mut halki tuntemattoman Helsingin oikeaan bussiin ja mulle jäi aikaakin vielä huimat viisi minuuttia ennen lähtöä! Kuitenkin, oot ihminen kenelle on helppo puhua kaikesta. Sulle voi oikeesti vuodattaa kaiken, kertoa huolensa ja murheensa (suosittelen muillekin, jos etsitte kuuntelevaa osapuolta ja auttamisenhaluista ihmistä!). Sä et tuomitse kenenkään valintoja tai päätöksiä vaan tuet ja tsemppaat täysillä, autat jos sulta pyytää apua ja välillä oon huomannut, että oon ihan vaan soittanut sulle puhelimeen kun oon tarvinnut neuvoja, että "mitä mun nyt kannattaisi tehdä?"-luontoisiin kysymyksiin. Sä oot Janne kultainen ihminen, joka omistaa suuren sydämen ja mitä ihanimman luonteen. Kiitos, että olet seissyt mun rinnalla kymmenen pitkää vuotta, vaikka siihen aikaan on mahtunut hiljaistakin eloa, kun Tylypahkassa ei ole ollut mitään meininkiä. Ystävyys kuitenkin säilyy aina ja tuun vaalimaan ikuisesti meidän kahden välistä ystävyyttä ja muistelemaan lämmöllä sitä, kuinka etuoikeutettua on ollut saada tutustua sun kaltaiseen hyväsydämiseen ihmiseen.

Oot yksinkertaisesti paras. <3
Eyon
Eyon
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 126
Join date : 27.08.2020
Ikä : 31
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viorica 23.10.20 19:22

Ane. Ihailen sua siitä että oot onnistunut pyörittämään tätä puljua 15 vuotta. Moni ei samaan pystyisi. Oot hyvä roolipelaaja ja sulla on hyviä hahmoja. Ja voit lähteä Porista mutta Pori ei lähde sinusta kuten sanotaan.
Viorica
Viorica
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 22.09.2020

Eyon likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 23.10.20 19:41

Toistan ehkä itteeni edeltävään kommenttiin, mut haluisin suhun tutustua paremmin. Vaikutat tosi positiiviselta ja energiseltä persoonalta.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Viorica likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 23.10.20 21:47

Oot todella suoraselkäinen ja intohimoinen ihminen, heittäydyt kaikkeen 110%:sesti, mutta osaat myös rentoutua välillä ja se on ihailtavaa :') Oot upee ja monipuolinen roolipelaaja jolta ei ideat lopu, ja sun kanssa ei voi kuin heittäytyä, koska tietää että tilanteet elää jatkuvasti.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 24.10.20 3:16

Oot kyllä ku luotu tuvanjohtajan tehtävään. Osaat olla jämäkkä, päättäväinen ja osaat tarttua asioihin sillon ku sille on tarvetta. Oot reilu ja aina valmis kuuntelemaan, vaikka se ois pieniki asia mistä haluis sanoo. Ja vastapainona kaikella asiallisuudelle sul on mahtava huumorintaju ja sun kanssa on valtavan hauska roolaa vaikka itse roolipelin sisältö ois sellasta vakavampaa.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 25.10.20 0:04

Cami <3 Kiitos, että oot osana meidän yhteisöä. Oon tykännyt aina roolipelata sun kanssa oli sit kyse Lindan tai Fionan kanssa roolipelaamisesta. Oot ihanan kupliva persoona, joka kuitenkin haluaa just ottaa kantaa asioihin rakentavalla tavalla. Oon iloinen, että oot uskaltanut hakee apua just sun omaa terveyttä varten ja me ollaan bondattu asian suhteen. Haluan joskus hengata sun kanssa viinin ja juustojen äärellä niinkuin me joskus puhuttiin kesällä. Ehkä sitten viimeistään siinä kohtaa kun molemmat on käynyt omissa leikkauksissa niin voidaan nostaa maljaa sille. <3
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 25.10.20 3:53

Voi! Oot rajattoman inspiroiva ja luova ihminen, jonka ansiosta pelin puolella on tavattu tämän kuluneen puolen vuoden aikana monta muistettavaa hahmoa. Sun hahmot on aina tosi sielullisia ja eläväisiä, eikä vaan puhuvia päitä. Se tekee sun kanssa pelaamisesta tosi elämyksellistä ja odotuksen arvoista. Yhteisiin peleihin voi aina heittäytyä täysillä.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 25.10.20 17:48

Roberto, Roberto. Siloposkinen pojankoltiainen.
Voisin puhua sun kanssa loputtomasti hahmokehityksestä, roolipelistä ja kaikesta siltä väliltä. Sun hahmot on inspiroivia, syvällisiä ja huomasin että tykkäät tehdä niistä käveleviä konfliktivaaroja. Mutta musta se on vaan ingamen järjellistä rikastuttamista. Sun sammakot jotka karkaa suusta aina vähän väliä jaksaa naurattaa, vaikka porukka niihin tarttuukin äkkiä ja kuluttaa loppuun.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja .pannu. 28.10.20 4:04

Tykkään susta siinä että oot semi uskollinen canon tiedolle. Mä tykkään seuraa ite että miten asiat ns OIKEIN menis nii on kiva että muutki roolipelaajat miettii niitä. Jatka research mallilla niiku tähänki asti.
.pannu.
.pannu.
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 748
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viorica 29.10.20 19:29

Sulla on hyviä poliittisia mielipiteitä ja ollaan melkeen kaikesta samaa mieltä. Ihailen myös sitä kuinka fiksu oot ja kuinka hyvin osaat perustella sun mielipiteet.
Viorica
Viorica
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 166
Join date : 22.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 30.10.20 22:44

Sä tuot Dannu rohkeasti sun mielipiteitä esille, etkä pyri mielistelemään sanomisillas ihmisiä. Se on musta hieno asia.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Viorica likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 30.10.20 23:24

Janne, oot vaan huippu. Oot tosi ymmärtäväinen ja joustava, sekä sun roolipelaaminen on aina viihdyttävää katsottavaa ja siihen on helppo tulla kenen tahansa mukaan. Plus best makkaranpaistoseuraa eikä ees kuoltu Bodomilla.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 5 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 17 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa