[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmosi mielipide edellisestä

+11
Viorica
Viikuri
Vanillatar
.pannu.
Loer
Piru=l
Athanaton
Honey:Dream
Stubbari
Hanna?
Belladed
15 posters

Sivu 9 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 30.07.21 14:47

Athena: Mitenköhän neiti Andrewsillä menee? Hänellä oli selkeästi todella voimakkaat ajatukset neiti Branwennin päätöksestä kertoa totuus, mutta toistaiseksi kaikki näyttää olevan hallinnassa. Kenties voisin jutella hänen kanssaan jossain kohtaa, viimeistään 5. luokalla kun joudumme joka tapauksessa suunnittelemaan hänen VIP-kokeita ja tulevaisuutta varten.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 03.08.21 8:14

Orphina: Se Aura Quinnin luuska on kyllä yks pyörremyrsky. Ilmestyy tosta vaan ja alkaa sanoo käsipäivää jokasen kanssa, kun itse on työstänyt huoneen herrasväkeä tuntitolkulla. Ystävällisyys on toki hyvästä, mutta vähän jyräävältä se tuntui, kun itse olen kuitenkin tällainen hienovarainen lähestymistavaltani.. Ei sillä, erään vähän turhan taiteellisen keikkalavan ilmoitustaululla näytti olevan Quinnin taidenäyttelystä jokin mainos, voisihan sitä lasten yhteistä koulutaivalta koittaa hyötykäyttää sopimaan jotakin keikkaa ateljeehen... Ainakin olisi silmäniloa Aurasta, sitä ei voi kieltää.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 06.08.21 0:21

Vera: Nuori neiti Kempington on ehdottomasti etevä livahtamaan auktoriteetin sormienvälistä. Uskon hänestä kuoriutuvan kaunis sielu aikanaan, kun neiti Kempington saa lapsuudesta matkan aikuisuuteen saatokseensa. Toisilla meistä se voi olla repivän kivulias, ymmärrän tietenkin sen. Olkapää jota vasten murehtia ei ketään ole koskaan satuttanut. Toivon ainoastaan että neiti Kempington ei löydä itseään liemipadasta josta ei enää pääse ulos, ja valitsee seuransa tarkasti.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 08.08.21 11:13

Dinah: Valerii on outo. Hän on hyvin äänekäs ja menevä, ja vauhdikas. Eikä hän tunne minua ollenkaan. Tuntui oudolta olla hänen parinsa ennustuksen tunnilla, en tiedä pidänkö hänestä vai enkö. Valerii tuntuu tietävän kaikesta kaiken, mikä ei pidä paikkaansa. Ennustus on ihan hölynpölyä, ei sen avulla voi kertoa millainen toinen on ja nyt hän uskoo minun olevan aivan toisenlainen kuin olen enkä pidä siitä.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 10.08.21 0:11

Athena: Neiti Walsh on kyllä varsin omanlainen oppilas. En oikein tiedä, mitä ajatella hänestä. Vaikka Trent lähtikin Tylypahkasta toisista syistä, kenties neiti Walsh näki jotain mitä me emme nähneet. Mutta kuitenkin hänen väitökset olivat loppujen lopuksi tyhjästä vedettyjä... Toivon, että neiti Walsh ei aiheuta ongelmia tunnillani, en halua että muut oppilaat kärsivät hänen kommunikointi ongelmien takia. Johonkin on vedettävä raja, jos siihen joutuu menemään.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Aileen 10.08.21 22:47

Knox: En ymmärrä miksi kaikki haukkuivat Sasanioita. Hamlet on upea! Mikä tilannetaju, oikea prinssi hevoskotkan selässä ja sitäkös aito leidi arvostaa. Taidan olla Hamletille palveluksen auki ja olen niin innoissani, että tilanne aukesi. Näen loistavan pohjatyön ja visioin prinssiä. On niin jännittävää ottaa joku uusi mukaan seikkailuihin ja tutustua kunnolla. Hauska päästä testaamaan mihin hänen rahkeet riittävät.
Aileen
Aileen
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 264
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 14.08.21 1:50

Hamlet: Knox on kyllä osannut autta minua enemmä ku tarpeeksi viime päivie aika. Olen kyllä iloine että me olla tutustuttu vähä enemmä ja Knox selkeästi tykkäsi autta näissä muotihommissa. En kyllä näe sitä sama jotain juttu mitä kaikki muut näke... jotain seksikäs hommelia. Onhan Knox nätti mutta... nii. Hän on kuitenkin hyvä ystävä, mitä ainaki olen nähny Erinille ja Zachille. Toivottavasti me tutustutaa lisää. Kenties saisin hänestä myös ystävä.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 18.08.21 1:14

Araminta: Okei, Hamlet Sasania. Hamlet on sellainen tosi rennon ja boheemin oloinen tyyppi, joka voisi asua jossain posliinieläinten ja kirjavien seinävaatteiden täyttämässä ahtaassa kopperossa yhdessä undulaattilemmikkinsä kanssa. Hän on joko kirkkaan oranssi tai murrettu vihreä, hieman samanvärinen kuin lumpeenlehti. Hamlet vaikuttaa tosi maalaukselliselta, haluaisin tehdä hänestä muotokuvan. Ei ihme, että hän alkoi soittamaan Stoner Bonersissa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 19.09.21 11:04

Viviann: Emryksen perkele yrittää edelleen olla muiden yläpuolella. En tajuu, miten noi puhdasveriset persereiät edelleen väittää itelleen, että on parempia ku me muut vaikka rypee aivan samassa paskassa ku muutkin. Jos Wyllonin tuvanjohtaja tietäis millanen sen valvoja on niin saatais kyllä maukkaat draamat Tylypahkaan, mut en haluu saada itteeni taas ongelmiin vaan heittämällä muut sudenkuoppaan.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja .pannu. 01.12.21 23:26

Erin: Kempington sai tuurilla minut sentin yli rajan, ja nyt hän on jokin kaksintaistelumestari? Tuvanjohtaja varmasti nauttii, vaikka Viviannilla ei ole mitään käsitystä luihuisten arvoista tai sääntöjen noudattamisesta. Yleisesti hän on ikävä ihminen, ja on kamalaa että hän hengaa ystävieni kanssa. Onneksi Rovion huhut ovat laantuneet. Alle vuosi, ja ei tarvitse enää puhua sanallakaan Kempingtonin kaltaisille ihmisille.
.pannu.
.pannu.
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 748
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 17.12.21 3:34

Myron: Jos katsoo oikeasta kulmasta, uusi yrttitiedon professori näyttää enemmän hevoselta kuin se aikaisempi.. mu-mutta hän on oikein pätevä! Ja asiallinen. Omalla tavallaan, jos sitä dramaattista kuolemaa ei lasketa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 09.02.22 4:45

Phobos: Minulla on ikävä Hylonomea. Mustaksi maalatut seinät ja ruostunut tuoksu ovat jotakin, minkä Hylonome kiertäisi ympärilleen villaviitaksi ja tuudittautuisi nukkumaan karmeuteen, nähden siinä kauneutta ja jotakin tavoiteltavaa .. Haluaisin niin kirjoittaa hänelle kaiken sen, mitä olen nähnyt ja pelkään, etten koskaan enää näe parasta ystävääni ja jään vain mustaksi muistoksi unohdettujen ystävien hautausmaalle ...
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 9 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa