[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellistä kommentoijaa

+24
LittleGoku
Athanaton
airi
Storytime
Loer
aivokooma
deidarax
Soldier
.pannu.
superhyperhabbo
Piru=l
tytti788
Viikuri
Eyon
Kokoro
Hanna?
Aileen
-FallenAngel—-
Belladed
Stubbari
Honey:Dream
Hoppsa
Vanillatar
Weka-kitty
28 posters

Sivu 18 / 18 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja dementar 16.04.24 18:17

me ei aikojen alussa kauheen hyvin tunnettu tai juteltu paljoa mut silloin mä vähän pelkäsin sua XDD mutta nyt kun ollaan juteltu enemmän ja tutustuttu niin kyllä sun kans saa oikeasti nauraa ittensä kipeäksi. oot todella hauska ja mukava persoona, omasta mielestäni fiksu ja tosi sanavalmis jota arvostan.
dementar
dementar
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 28
Join date : 26.02.2024
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 16.04.24 18:27

sä et oikeesti varmaan edes tajua kuinka epäitsekäs ja suloinen olet. oon aina ihaillut sussa sitä että tuut kaikkien kanssa toimeen, se taisi olla alun perin se mikä aikoinaan veti mua puoleensa. sä olet kekseliäs roolipelaaja ja oot yksi mun lempi ihmisiä jotka oon ikinä tavannut.

toki meillä oli vuosien tauko kun ei juteltu mutta musta on ollut kiva huomata miten oikeasti oot muuttunut ihmisenä ja päässyt vaikeuksista yli. minä myyrä sinua tai mitä vittuu me nyt sanottiinkaan 12-vuotiaana  Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 1f44d
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 246
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

dementar likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja dementar 16.04.24 20:31

MINÄ MYYRÄ SINUA MYÖS. voi mun rakas dannu kun oot ollut mun elämäni kivi vuosia ja kuten itsekin sanoit meidän teini-iän kriiseilystä ja välirikosta huolimatta ollaan jälleen löydetty toisemme kuten aina ennenkin. sun kanssa saa aina nauraa ihan saatanasti niin että melkeen tulee kuset housuun mutta se vaan meinaa että tullaan hyvin juttuun. sä oot mulle aivan älyttömän tärkeä ja oot niin symppis ja söpö, oon 100% sitä mieltä ettet välttämättä arvosta itseäs tarpeeks ja mä tuun aina muistuttamaan sua siitä että sä oot tarpeeksi 🩷 koska sähän et musta eroon enää pääse
dementar
dementar
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 28
Join date : 26.02.2024
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 16.04.24 21:12

Tylyn parhaimpia puolia on ehdottomasti ollut se, että saa ihmisiä takaisin. Muistan vuooooooosia sitten, kun tavattiin ekaa kertaa miitissä. Jännitin ihan hirveesti, mutta nopeasti sekin tärinä hälveni, kun olit livenä yhtä ihana kuin ropenkin puolella. Ihanaa, että oot taas siinä <3

Helposti lähestyttävä hyvä roolipelaaja! Musta tuntuu, että ollaan tutustumassa uudelleen näin vuosien jälkeen.
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 03.09.2020

dementar likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja dementar 18.04.24 14:54

Voi sinua ihanuutta. Oot jotenkin niin symppis ihminen ja sun ääni on älyttömän söpö ja pehmeä, mut silti sulla on tosi pimee huumorintaju. Toistan vähän samaa kun mitä airi sanoi, että sun hahmot on aina todella kauniisti nimetty ja oot todella luova roolipelihahmojen luomisessa ja kaikissa peleissäkin. Mä tykkään myös sun savitöistä 🩷 Ihanaa, että oon saanut sut takaisin piireihin 🩷
dementar
dementar
Oppilas
Oppilas

Viestien lukumäärä : 28
Join date : 26.02.2024
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 19.04.24 22:52

terveisiä! helposti lähestyttävä ihminen joka on ollut monta vuotta sellainen mysteeri jota ei mielellään olis lähestynyt, mutta olet todistanut minut vääräksi. nätti bob marley jolla on tuntemus itsestään. tykkään siitä että meillä on samanlainen huumori joka tekee kaikesta helpompaa ja oot ihan täysillä mukana mun kalevoitumisessa
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

dementar likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 20.04.24 1:53

vaikka ulkopuolisen silmään vaikutatkin kalevilta niin oot oikeesti todella lämmin ihminen ja mulla on tosi comfortable olo aina sun kanssa puheluissa. musta tuntuu että meidän juttu luistaa tosi hyvin ja mua ei jännitä ikinä sun seurassa. yleensä stressaan sitä että en saa sanottua mitään mutta sun kanssa juttua vaan tulee.

oot myös todella tunneälykäs ihminen ja sulta löytyy hyviä neuvoja joka lähtöön.
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 246
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 20.04.24 18:12

Oot aina ollut sellainen sulle tärkeiden ihmisten puolustaja, joka on ehdottomasti yks niistä piirteistä joita ihailen sussa eniten. Et pelkää puhua ja tuoda omia mielipiteitäs julki, ja oon aina pitänyt sua myös todella hauskana ihmisenä! Sulla on aina ollut oikeesti iso ja lämmin sydän, ja musta on kivaa, että oot palannut takaisin pienen tauon jälkeen mukaan yhteisöön. <3 Oot huippu hyvä tyyppi ja oli kiva nähdä sua Helsingissä, toivottavasti nähdään taas pian uudelleen!
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 155
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 21.04.24 19:06

tervetuloa takaisin. sussa on monia hyviä asioita, mutta mitä nyt ekana tulee tässä lähiaikasista jutuista mieleen se että olin unohtanut kuinka hyvin oikeesti osaat kirjottaa asioita. helppoa lukea sun tekstejä ja niihin pääsee tosi hyvin sillain sisälle en osaa selittää Very Happy ettei olis pelkästään kirjottamisesta niin mulle on jäänyt susta myös aina sellanen kuva, että osaat itsereflektoida vaikka voitkin olla vähän "hothead" joskus. se on arvostettava piirre.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Eyon likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 21.04.24 19:44

oon varmaa sanonu sun luonteesta jo kaiken mut vittu äijä on aidosti hyvännäkönen 👍 meikä peukuttaa
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 246
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 21.04.24 20:39

Ihana airi :3 Oot mulle sanonut, että oon lähestyttävä ja mulle on helppo puhua, mutta todettakoon, että seura tekee kaltaisekseen. Koen, että meillä on tosi samanlainen arvomaailma.

Ollaan vasta viime aikoina alettu jutella enemmän kuin ikinä, mutta mulle tuli sun kanssa heti tosi turvallinen olo. Sellainen, että sulle voin puhua mistä vain. Voi vaikka kertoa mokanneensa, tietäen, että sinä et tuomitse Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 1f499
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 03.09.2020

airi likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 25.04.24 8:36

sulla on niin herkullisen väriset hiukset että haluisin syödä ne

siis pakko kyllä sanoa että oot aivan älyttömän kekseliäs roolipelaaja ja sun kanssa saa aina nauraa pelatessa. tuntuu että oon jäänyt paljosta paitsi kun ei olla niin paljoa roolailtu yhdessä aikaisemmin. siis oikeesti hidden gem.

oon myös iloinen että oot huonoista kokemuksista huolimatta päässyt enemmän ineen tylyssä koska oot oikeasti paitsi aivan ihana ihminen niin myös tosi aliarvostettu roolipelaaja! pelaillaan taas lisää joku päivä.
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 246
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja .pannu. 03.05.24 22:35

Sulta on saanu hyvää musaa soittolistalle niiku The cult of dionysus ja Casanova. Plus nuorenaki jo suostuit kuuntelee mun musaa yms ja kiva sitä kautta bondata.
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 754
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 04.05.24 22:36

Pannuseniii. Kaipaan meiän yhteisiä ropehetkiä ja draamankaaria mitä saatiin ropeen aikaseks hahmoilla. Koska pelataan taas <3
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 393
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi Eilen kello 1:09

honi dearest on niin ihanaa että oot tullut takaisin pelailemaan <3 oot taitava roolipelaaja, sun hahmoilla on aina mieleenpainuva persoona ja ne tuo peliin väriä. oot myös tosi herttainen persoona.
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 246
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon Eilen kello 22:16

Haluun kehua sua lisää joten siksi tuun nyt jatkamaan kommentointia tänne. <3 Musta on ihanaa kuinka oot tosiaan löytänyt tien takaisin Tylypahkaan ja meidän yhteisön pariin. Oot täynnä ideoita ja luonnostelet kiivaasti (sekä toteutat) sun tulevia hahmoja /-ja tai jo peliin tuotuja hahmoja, sekä jaat sitä innostusta eteenpäin muillekin. Huutelet aktiivisesti servulla peliseuraa pelaamaan ja otat huomioon hienosti uudetkin pelaajat, tai vanhat, jotka kokeilee siipiään taas pelaamisen paluun parissa. Oot ollut kyllä erittäin raikas tuulahdus ja toivottu lisä motivaatiorinkiin tuomaan jengiä jälleen pelien äärelle. Sulta sitä kiinnostusta ja intohimoa nimittäin löytyy! Jään innolla odottamaan lisää hahmoesittelyitä sulta - ja erityisesti sitä, että pääsen itse pelaamaan sun kanssa! <3
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 155
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 18 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 18 / 18 Edellinen  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa