[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kehu edellistä kommentoijaa

+24
LittleGoku
Athanaton
airi
Storytime
Loer
aivokooma
deidarax
Soldier
.pannu.
superhyperhabbo
Piru=l
tytti788
Viikuri
Eyon
Kokoro
Hanna?
Aileen
-FallenAngel—-
Belladed
Stubbari
Honey:Dream
Hoppsa
Vanillatar
Weka-kitty
28 posters

Sivu 14 / 18 Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Seuraava

Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 01.01.21 4:46

iso tissi ja iso perse, söpö
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Vanillatar likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 03.01.21 13:08

Taitava kirjottaja, susta on löytynyt ihan uus puoli forkkapelissä joka on ollut iloinen yllätys :') Muutenkin oot taitavampi kuin ehkä ajattelet ja ihailen sitä, et hyppäät uusiinkin juttuihin avoimin mielin.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja airi 03.01.21 14:15

Teet tärkeetä työtä ja se on mun mielestä ihailtavaa. Oot myös todella kaunis ja sulla on ihanat hiukset<3 bestie
airi
airi
Luihuinen
Luihuinen

Viestien lukumäärä : 234
Join date : 22.09.2020
Ikä : 24
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 09.01.21 21:50

Kodin hengetär, se on aina hieno asia. Ruoanlaitto on terapeuttista. Ja kun osaat tehdä itsellesi kaikenlaista sapuskaa niin se rikastuttaa. Välität ystävistäsi aidosti, arvostan.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 13.01.21 4:02

Aktiivinen, rehellinen ja luova roolipelaaja. Niistä asioista on meidän pikkuinen Tiiju tehty. Jatka ehdottomasti canonien kirjoittamista, vaikka ne viekin aikaa ja vaivaa. Selkeästi uppoudut kunnolla sun hahmojen taustoihin ja teet niistä elävän oloisia. Uskoisin, että sun hahmot tulee vielä yllättämään ja kääntämään pakkaa tulevaisuudessa entisestään meidän pelimaailmassa. C:
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 13.01.21 14:01

Oot ihanan rauhallinen persoona ja ihailen sun tyyneyttä lähes jokaisessa tilanteessa. <3 Oot ihanan luova persoona niin piirtämään kun kirjottamaan sekä luomaan sun hahmoja laidasta laitaan etkä mee hahmoilla sieltä, missä aita on matalin vaan haastat ittees selvästi niillä
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Piru=l 14.01.21 23:04

Se mistä en ehkä oo sua kehunut, on sun tapa suhtautua asioihin melko huolettomasti. Sä et turhaan stressaa joistain vastoinkäymisistä, vaan kapuut niiden yli. Se on hieno taito, vaikka melko vähän niitä onkaan tullut käsittelyyn ainakaan niin et oisin asioita nähnyt offgame, enemmänkin ehkä ropen asioita.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 15.01.21 14:00

Oon tosi iloinen, että tuvanjohtajana susta löytyy myös sellainen diplomaattinen puoli, jonka kautta yrität katsoa tilannetta monelta eri puolelta. Se ei kuitenkaan estä sua tekemästä päätöksiä tai sanomaan mitä mieltä olet rehellisesti, mikä on super tärkeää. C: <3
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Piru=l likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 15.01.21 16:57

Tälleen pikkuhiljaa ja vauvanaskelin ollaan samoissa keskusteluissa oltu, ja kun oon kuullu susta sitä räväkämpääkin puolta niin pakko sanoa että vaikutat kyllä sellaselta ihmiseltä, josta kukatahansa saisi olla kiitollinen että olet osa sen ihmisen elämää. Oot hurjan positiivinen, tai ainakin yrität olla vaikka tilanne olis vaikea. On myös mukava jutella jonkun kanssa, jolla on kokemusta myös niistä henkilökohtasista synkistä sudenkuopista. Se tuo syvyyttä ja arvostan sitä että uskallat niinkin avoimesti niistä puhua.
Ainakin mussa herätät semmosen luotettavan fiiliksen ittestäsi.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 27.06.21 22:32

Kiitos. Oot paras, kun käskit mua herättää nää pelit henkiin. Työtä käskettyä.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 27.06.21 23:26

Sulla on hyviä ja asiallisia puheenvuoroja yhteisöä koskevissa kysymyksissä. Oon aika varmasti ollut lähes tulkoon kaikesta samaa mieltä sun kanssa. Ainakaan en muista tilannetta, kun en olisi ollut. Siksi toivon, että otat osaa myös jatkossa yhteisön kehitystä koskeviin keskusteluihin, koska oot hyvä argumentoimaan.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Storytime 28.06.21 1:26

Jjeeee täällä pitkästä aikaa!! Mutta, asiaan.

Olet hyvin mysteerinen ihminen, Roba. Silleen hyvällä tavalla. Oot niin mielenkiintonen et oikeen halkeen halusta tietää mitä kaikkee sun päässä liikkuu. Koska musta tuntuu et se on joku tosi visuaalisesti säväyttävä kaunis avaruudellinen luovuuden pesäke. Eikö ollutkin hienosti kuvailtu? No oli.
Storytime
Storytime
Puuskupuh
Puuskupuh

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 06.09.2020
Ikä : 23
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Belladed 28.06.21 1:36

Oon nyt päässyt tutustumaan suhun vähän paremmin mistä oon tosi iloinen! C: Vaikutat sellaiselta ystävältä joka on tukena asiassa kuin asiassa, mutta uskaltaa sanoa myös oman mielipiteensä. Vaikutat tosiaan rehelliseltä ja rennolta, hyvältä ystävältä. Ja tykkäät selkeesti kehua porukkaa, mikä on aina ihanaa. Positiivisuutta tarvitaan aina! ^U^
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 28.06.21 1:44

Äärettömän periksiantamaton ja lahjakas!! En voi edes sanoin kuvailla kuinka ylpeä oon sun kouluun pääsystä, oot ansainnut sen niin täysillä ku joku voi vaan koulupaikan ansaita!! Oot kehittynyt ihmisenä ja kommunikoijana ihan hurjasti vuosien varrella, pus xx
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 28.06.21 12:02

Oot mahtavan monipuolinen pelaaja, taivut ihan mihin tahansa. Milloin se on ropea siitä, että yli-inkvisiittorin pitäis tehdä jotakin tai jotain aivan läskiks heitettyä trolliropea. Sun kanssa oon myös käynyt niin monia rakentavia keskusteluita yhteisöön ja sen kehittämiseen liittyen. Kuuntelet, annat oman mielipiteesi selkeästi ja etsit reilusti kompromissia. Tahon myös pelata sun kanssa taas pian.......

Ootellaan myös edelleen et korruptio loppuis.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 28.06.21 12:33

Ei olla hetkeen mitään kummemmin juteltu tai pelattu mut ois kiva pitkästä aikaa päästä taas nauramaan sun kanssa ja sekoilemaan myös ropen puolelle.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 28.06.21 19:36

Oot tosi kivaa peliseuraa ja sun kanssa on kivaa höpötellä puhelussa! Monipuolinen ja hauska tyyppi, oon superilonen et palailit Tylyyn tauon jälkeen xx
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 28.06.21 19:51

Moro maailman pelottavin T U V I S
Semmonen ihminen kenen kanssa voi puhua keveitä ja yhtäkkiä sukeltaa sinne kahden kilometrin syvyyteen, ja sit taas ponnahtaa pinnalle. Räiskyvä persoona joka tuskin jää sanattomaksi. Voi lyödä aina päitä yhteen leikkimielisesti, se on musta suhteellisen harvinaista että jonkun kanssa voi hakata päitä yhteen niin kovaa että kanssaolijoita kammottaa mutta silti tietää, että kaikki on ihan vaan herjaa ja läppää. Sun kanssa tuskin pärjää, jos ei uskalla tai viitsi olla oma itsensä. Arvostan ja kunnioitan ihmisenä ja roolipelaajana. Live your best life bitch. 

Ps. also ihan ihme huruakka 
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Eyon 28.06.21 20:01

Oot äärettömän sanavalmis mielipidenikkari, joka ei jätä ketään kylmäksi. Sun ideat on aina ollut todella luontevia, kehittäviä sekä ajanut esimerkiksi myös mua ihmisenä toiseen suuntaan omassa toiminnassaan. Haluan siis kiittää sua siitä, että olet äänelläsi avannut mun silmiä huomattavasti! Kunnioitan ja arvostan sua suuresti, ja kaiken lisäksi oot suunnattoman hauska huumori_veikko, jonka kanssa on kiva heittää läppää aina jos sille suunnalle satutaan. Kaikin puolin oot mahtava ihminen!
Eyon
Eyon
Ylihörhö
Ylihörhö

Viestien lukumäärä : 145
Join date : 27.08.2020
Ikä : 32
Paikkakunta : Pori

https://tylypahka.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 28.06.21 22:04

Oot mukava tyyppi, joka aina spontaanisti vaan ilmestyy johonkin puheluun kesken ropejen omien uutisten kanssa. Tykkään siitä miten ihanan avoimesti oot aina iloinen asioista ja uskallat näyttää tunteitas Tylypahkalle <3 ootan myös et nähään taas, viime kesä jäi lyhyeen
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Loer 28.06.21 22:20

oon varmaan kehunu sua jo aiemmi pari kertaa, mut täs nyt on tälläne ku tää homma näin kiertää ja haluun itekki kehui niin pitää sit välis vähän antaa muillekki.

oot mun mielestä mielenkiintoinen persoona josta ei aina ihan tiedä mitä voisi odottaa ja se tuo mulle sellasen jännän fiiliksen. oot vähän niinku arvaamaton ja se on mun mielest hyvä juttu, että ei voi aina tietää miten ihmine reagoi. plus oot hauskaa seuraa kun ollaan puhelus
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Viikuri 28.06.21 22:26

Sä oot hassu, kaksoispiste dee. Meni ehkä hetki tajuta, miten sä toimit, mut sit sieltä paljastuikin mahtava tyyppi. Musta on mahtavaa, miten moneen asiaan täälläkin repeet. Johtojuttuihin, ropeen ja muutenkin "ylimääräiseen" aktiivisuuteen. Tyyppi, josta näkemättä tietää, että se seisoo selkä suorassa.
Viikuri
Viikuri
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 03.09.2020

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Storytime 28.06.21 23:57

Oon saanut susta tosi symppis kuvan ja oot erittäin helposti lähestyttävä, sekä sun seura on aina lämmintä. Smile Hirveesti ei tunneta mut muistan sut kyllä pitkältä ajalta (vaik sä et vissiin mua hah) ja ollaan musta aina tultu helposti juttuun. Huippua et oot viel jengis mukana. Cool
Storytime
Storytime
Puuskupuh
Puuskupuh

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 06.09.2020
Ikä : 23
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Athanaton 29.06.21 1:23

Olen jotenkin vakuuttunut tässä vuosien varrella siitä, että sun kanssa ajanvietto olisi varmaan ihan todella hauskaa. Sulla on myös hyvä yleinen habitus, pää pilvissä mutta jalat maassa. On saattanut tulla sanottua aikaisemmin, mutta ulossaantisi on aina positiivista ja mieltä nostattavaa. En oikeastaan edes usko, että osaisit tappaa hyvää tunnelmaa, koska luot itse aina hyvän tunnelman.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Vanillatar 29.06.21 14:16

Mun mielipide susta on vaihtunut suhteellisen tiheään, luultavasti siksi että aina kun on oppinut tunnistamaan yhden kerroksen niin susta kuoriutuu lisää. Olet siis periaatteessa sipuli. Vielä semmonen jota markkinoidaan "Makea sipuli" mut tiedät tasan tarkkaan että ku leikkaat sitä nii se iskee sua naamaan siltikin.
En edes muista tai jaksa selata mitä kaikkea oon susta sanonu, joten tehää tästä semmone päivitetty versio sitte, i guess. 
Roolipelaaja multitasking ja hahmojen kulissien ylläpito on sulle luontaista ja pelaat omien vahvuuksiesi kanssa tosi, siis tosi hyvin. 
Ihmisinä ollaan ihan erilaisista maailmoista, ja kuten kuuluukin niin ollaan ristiriidassa monista asioista. Mut ne joissa ollaan samalla viivalla, niin me ollaan myös tasan sillä samalla viivalla. Ja se on joskus jopa pelottavan osuvaa. Jalat juurrettuna maahan ja pää täynnä mielikuvitukselisia unelmia. Pidän susta henkilönä paljon ja tuntuu että oot semmonen ihminen keneltä myös opin jatkuvasti uutta, elämään tai ihan vaan roolipeliinkin liittyen.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Kehu edellistä kommentoijaa - Sivu 14 Empty Vs: Kehu edellistä kommentoijaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 14 / 18 Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa