[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmosi mielipide edellisestä

+12
Aileen
superhyperhabbo
airi
Vanillatar
.pannu.
Loer
Piru=l
Athanaton
Honey:Dream
Stubbari
Hanna?
Belladed
16 posters

Sivu 6 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 15.01.21 13:57

Hamlet: Tom Raleigh, en minä oikein tiedä mitä ajatella. Sinänsä minua harmitta, että Tom omi Misa kokona, eikä Misa oikein näe ilma Tom. Mutta samalla minä iloine, että Happy ei tarvi miettiä Misa. Tom suuttu aika nopeasti, mikä huolestutta! Mutta ehkä Tom kiva jos häne tutustu...
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja P.B. 15.01.21 21:36

Athena Devine: Hurumuija, mutta manaajashenaniganssit tuli hoidettua aika ammatillisesti. Taisin muutenkin vaan esittää huonovointisempaa kuin oikeasti olin. Kummalla tavalla kiehtova. Bonsai.
P.B.
P.B.
Rohkelikko
Rohkelikko

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 16.09.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 22.01.21 19:17

Mercy: Huispaaja. Aivojen tilalla ryhmy? En tiiä tai tunne, mutta tollanen perinteinen rohkelikkourheilija.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 25.01.21 3:24

Selwyn: Mietin taannoin, miksi William ja Camilla Andrews, nyt Azkabanissa tiilinpäitä lukevat, säästivät Pius Andrewsin hengen, mutta riistivät lähes joka ainoan muun, joka saattoi uhmata heidän suunnitelmiaan. Mikä ikinä lie tapahtunut, Pius Andrews on onnistunut anastamaan vallan itselleen, mutta en välttämättä sanoisi viekkaudellaan, vaan kaikin muin keinoin, sillä hänen astuessaan saliin valtaistuin oli tyhjä. Joka istuu kruunu päässään, ei välttämättä hallitse valtakuntaansa. Toivottavasti myös Pius Andrews tietää sen.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 28.01.21 13:05

Hamlet: * Syvä huokaus * En ole vieläkä päässy yli Neonista. Neon oli niin mukava ja tärkeä, mutta sitte hän suuttu niin pahasti että hän ei edes ollut enä oma itsensä. Erin kerto että hän pahasti sairas. Onko se koska Ophelia teki paha, tosi paha juttu silloin vuosi sitten? En voi kysy itse... tuskin Neon koska edes vastaisi. Mutta minä kaipa häntä, jollain tapa. En tiedä miksi.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 27.06.21 22:32

Linda: Mitä helvettiä Ophelian päässä oikein liikkui? Luulin Opheliaa hyväksi tyypiksi, mutta että suuttui noin pahasti ihan mitättömästä asiasta... Toki siitä on jo aikaa, mitäköhän hän puuhaa nykyään? Millaistakohan hänen elämänsä nyt on... Toisaalta, emme tunteneet kovin pitkään ja tästä on mennyt jo vuosia, olisi turhaa kirjoittaa hänelle. Toivottavasti hänellä on kuitenkin kaikki hyvin, kyllä jokainen ansaitsee uuden mahdollisuuden virheiden jälkeen.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 27.06.21 22:52

Shawn: Inkvisiittori on toiminnan nainen ja ei jää keneltäkään huomaamatta. Tyylikäs ja ennen kaikkea älykäs, joka tekee työnsä eikä jossittele. Täydellinen rooliinsa.

Uskoisin kamppailevan joskus ministerin paikasta, mutta napit voivat olla jo silloin vastakkain.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 28.06.21 1:42

Wisteria: Beau vaikuttaa hauskalta tyypiltä!! Se on ehkä vähän arkajalka ja kaupunkilaispoika, mut semmosii tarvitaankin! En malta oottaa et pääsen tutustuu siihen lisää, täytyy varmaan varata ens ryhmätyötunnilta paikka sen följyst.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 28.06.21 2:19

Caladrius: Jos hän ei vain olisi ollut niin radikaali.. voisivatko.. asiat olla sittenkin toisin, kuten silloin lapsuudessa? Olisiko Ignotus vielä kanssamme? Mitä minä oikein selitän, ihailin aina päättäväisyyttäsi. Teit juuri sen, mikä tuntui oikealta. Missä ikinä olet, veli, toivon että voit hyvin.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 28.06.21 11:51

Linda: Se Hylonome on hullu! Uhkaili, että joku sen hämähäkki syö minut ja Erinin. Sekopää. Ei ole onneksi hetkeen näkynyt sitä saati hämähäkkiä.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 28.06.21 11:53

Bri: Musta tuntuu, et Linda on nykyään mun ainut oikee ystävä. Vaikka se onkin ajoittain jossain siellä tyrmän homeessa jumissa, sen kanssa mä voin puhua. Toivottavasti se ei oo unohtanut mua, ja hylkää niinkuin muut.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 28.06.21 12:37

Caoilinn: En tiedä mitä Cynthian päässä liikkuu ja mihin hän pyrkii teoillaan. Hän on menettänyt järkensä, jos ensin kuvittelee voivansa rajoittaa ystävyyssuhteitani ja tämän jälkeen vielä kutsuu minua ystäväkseen. Niin kauan kun hän näkee vain yhden puolen tarinoista, saa hän pysyä kaukana minusta.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 28.06.21 12:51

Shawn: Mitähän sen Sniderin pääkopassa tällä hetkellä liikkuu? Toivottavasti kaikki päättyy hänen osaltaan hyvin. Olisi mukava tietää, mutta tuskinpa on pöllöllä saavutettavissa, jos on lähtenyt omille teilleen.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 28.06.21 13:09

Ravnos: Shawn valitsi lopulta elämässään hyvin toisenlaisen tien kuin veljensä, valon tien. Ehken täysin epäonnistunutkaan pyrkimyksissäni saada hänet historian oikealle puolelle, vaikka toisinaan minua epäilytti. Olen hyvin ylpeä hänestä. Sieluni voi nyt lepää rauhassa.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 28.06.21 14:08

En löytänyt kieltoa joten pakko tarrata herkulliseen tilanteeseen.


Cynthia - Emrys : En ymmärrä, miten Caoilinn ei tajua hänen vaarallisuuttaan. Sanoinhan hänelle, että Emryksen ulkokuori on kiva mutta sisus homeinen jääkaapin nurkkaan unohdettu ummehtunut juustokimpale, jota kukaan ei tahdo enää siivota edes. Onneksi valtaosa sentään näkee sen kuoren läpi, niin ehkä Caoilinkin herää siihen vielä.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 28.06.21 22:23

silvius: ajattelinkin että siinä elukkamiehessä oli jotain hieman pielessä, kun alkoi kovistelemaan meikäläistä siellä ensimmäisessä kokouksessa. oikea osoite mielestäni azkaban tuollaisille hunsvoteille.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 28.06.21 22:26

Wisteria: Tuvanjohtaja Silvius on tosi, tosi vanha. Siis, varmaan vanhempi ku Merlin oli kuollessaan. Mut se on aika rento, semmonen isoisämäinen, en tiiä miks iskä oli harmissaan et just se oli miun tuvanjohtaja. Haluisin letittää Silviuksen viikset ja laittaa punaset rusetit päihin, ne näyttää siltä et sitä ei haittais!
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Stubbari 28.06.21 23:06

Oscar:

Aella koki aika paljon vastoinkäymisiä kouluaikoina, ja joskus jouduin itsekin pulaan kun puolustin Puuskupuhin oppilasta. Aellaa taisi kiusata kaksi muuta Luihuisten oppilasta, Aidan ja Jake, ja välillä mietin teinkö oikein puuttuessani muiden tupalaisteni puuhiin. Toisaalta mätiä omenoita on niin tuvassa kuin tuvassa, enkä kadu sitä, että joskus taikasauvani osoitti myös toista Luihuista. Luihuisten kunnianhimon ei pitäisi rajoittua muiden päättömään kiusaamiseen.

Aella kuitenkin tarjoutui auttamaan minua opiskelussa silloin, kun välit menivät poikki Jamesin kanssa, ja olenkin kiitollinen avusta.
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 29.06.21 15:12

Winifred; Milo nousi vastikään rohkujen johtajapojaks. Se on ihan rohkun näkönenki, varmaa sukua sille miekkaa heiluttelevalle punaparralle jonka kanssa yritin jutella. Oon onneks ollu viel nii kiltti tyttö, etten oo joutunu sen nokittavaks ku se oli valvojaoppilas. Mut sit toisaalta se varmaa käyttää vapaat hetken kaikki siel kentällä koulii muita rohkuja jotka ei tiiä mikä on meno ja mikä tulosuunta! Se on söpö ja urhee, varmaa. Ootteko nähny sen taisteluarpia? Jos siit ei tuu huippu-huispaajaa nii sit varmaa ulkonäöstä päätellen aurori. Tietäisköhä Catt siitä enemmän...
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 29.06.21 22:54

Beatrix: Freddie on ihan paras!! Se kerto mulle paljon uusia juttuja, niinku vaikka että jotkut voi olla homoja. En ollu kuullutkaan sellaisista ennen, mutta Freddie on tosi auttavainen, kun kertoo tällaisia. Freddie on myös valtavan kaunis tyttö, ja se sanoi, että poikien pussailu on kivaa. Minäkin haluan olla isona ihan kuin Freddie!
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 30.06.21 13:01

Scarlett: Käärmetyttö osaa sittenkin hypnotisoida. Varmasti hypnotisoi Vivin vihaamaan mua ja sabotoimaan mun koulua. En ihmettele yhtään. Ei se kyl mitään ite osaa tehä, sen takiihan se yrittää saada muut nuolemaan sen varpaita. Voittasin Lindan satanolla kaikessa mihin ryhdytään.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 30.06.21 13:08

Emrys: Stainthorpe on aidosti mukava. Jopa niin mukava, että välillä unohdan oikein pitää varani. Ja suhteellisen älykäs, niin tunteellisesti kuin muutenkin. Mutta en tiedä, onko minusta ystävyyteen hänen kanssaan sen jälkeen, mitä tapahtui Fowlen kanssa. Tai ylipäätään kenenkään kanssa. Minulla on vaikeuksia luottaa ihmisiin.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 30.06.21 13:22

Cassius; Voisin vannoa huoneesta katoavan kaiken, kun astut sisälle. Vain lämmin kynttilänvalo vasten mustaa silkkiä. Tuhat muistoa ja tuhat hyvästiä. Seljankukkasiesi tuoksu viereisellä tyynylläni.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Athanaton likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Aileen 30.06.21 14:15

C. Knox: En ymmärrä. En sitten ollenkaan. Ensin meillä oli kaikki hyvin ja hän oli ihana ja upea - kaunis ja mystinen. Niin elegantti ja samalla niin varma ja voimakas.  Ihailin häntä, enkä voi sanoa sitä monesta. Kuin tyhjästä muuri rakentui väliimme ja tuntui kun hän olisi muuttunut ankeuttajaksi, niin muiden tarinoissa kuin minuakin kohtaan. Eihän se minusta voinut johtua? ..Eihän? Onkohan sillä kaikki hyvin? No en edes halua tietää, suututtaa ja sattuu niin paljon etten välitä.
Aileen
Aileen
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 264
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 30.06.21 14:43

zachariah: kusipää knox ja erin menee samaan kastiin. meillä oli hyvä flow ja kaikki hyvin, mutta yhtäkkiä päätitte hylätä mut oman onnen nojaan. oon ihan helvetin katkera. toivottavasti joku heittää sua kivellä tai jotain
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 6 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa