[TYLYPAHKA]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmosi mielipide edellisestä

+12
Aileen
superhyperhabbo
airi
Vanillatar
.pannu.
Loer
Piru=l
Athanaton
Honey:Dream
Stubbari
Hanna?
Belladed
16 posters

Sivu 7 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Hanna? 30.06.21 14:50

Aidan: Beau on ihan sika kiva tyyppi! Se on mun kaa samas tuvas ja sillä on pörröhiukset niiku mulla mut ne o vaaleet. Meil o tosi hauskaa aina ku hengaillaa. Mä sanoin sille yks ilta et pitää puristaa pakaroita ku heittää leipäkivii järveen ni sit se oikeesti ähkii ni se näyttää iha super hauskalta. Vähä hassu kamu ja ehkä joskus tosikkoki tai sillee et ei aina taia iha uskaltaa tehä jotai ja sit se koittaa huijaa jollai kiviallergial, mut kiva ku se on silti mun kaveri.
Hanna?
Hanna?
Kirjastonjohtaja
Kirjastonjohtaja

Viestien lukumäärä : 96
Join date : 03.09.2020

Loer likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 30.06.21 16:08

Wisteria: Aidan vaikuttaa ihan tosi kivalta tyypiltä!! Se on kivan menevä ja jos se on Beaun kaveri niin ei se voi olla paha tyyppi. Iha fiksultaki se vaikutti ku selvitettii Beaun kiviallergiaa. En malta oottaa että päästän uimaan ilma että joku rehtori tulee nillittää!!
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Hanna? likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 30.06.21 21:52

Dinah: Wisteria on kiva. Äänekäs, mutta kiva. Ehkä se on mun ystävä, sitä kiinnostaa asiat mut tulee liikaa iholle. Muistais sen, et kaikki ei puhu, tai ei haluu puhua. Ja jotkut asiat ei kuulu muille. Sen kun se oppii, niin voidaan varmasti olla kavereita. Ois kiva olla kaveri..
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 01.07.21 0:45

Freddie: Mä nään ja kuulen kaikenlaista, vaikka sitä ei kaikki ihan uskoiskaan heti! Tää Emryksen siipeilijä naakka on ihan ihmeellinen jöpöttävä pystysuora lankku. Kesägaalassakin ne vaan jauho hevoskotkan sontaa koko illan. Olisin halunnu tuupata Emryksen sinne veteen, mut jopa mua karmasee se jäykistely.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 01.07.21 11:48

Trent: Vera on lämmin ja välittävä vahtimestari, joka tahtoo myös pitää huolen oppilaista eikä keskity vain palkintojen kiillottamiseen. Hänestä oli iso apu Walshin kanssa, vaikka sitä soppaa ei ikinä saatukaan selväksi. Toivon hänelle pelkkää hyvää, ja toivon että hänen tulevaisuutensa on onnistuneempi kuin minun.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Stubbari 01.07.21 13:59

Oscar:

En tunne Pachneria kovin hyvin. Hän taisi liittyä Tylypahkan henkilökuntaan sillä aikaa, kun olin aurorikoulutuksessa.

Middleton palkkasi metsien miehestä älykköjen tuvanjohtajan, ja nyt olenkin hakemassa kollegani kanssa Pachneria takaisin Lontooseen oikeuden eteen, vieläpä Havaijilta. Ei yhtään kauemmas voinut paeta?

Kuuleman mukaan Pachner on kytköksissä taikaeläinten laittomaan maahantuontiin, liekö samaa porukkaa kuin mihin me Jamesin kanssa törmäsimme kesälomalla ennen seitsemää luokkaa?

Jää nähtäväksi, tuleeko kiinniotto olemaan rauhallinen. Ei Pachner kovin rajulta vaikuta, mutta en halua aliarvioida ketään.
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 01.07.21 14:32

Emrys: Naureskelin aluksi niille jutuille, kun Nithercott seurusteli Blackburnin kanssa. Nithercottista oli helppo heittää vitsiä, koska ei ollut oikein ketään muutakaan, josta tehdä pilaa. Nyt hän vaikuttaa olevan aika hyvässä asemassa, johtajapoikakin vielä. Olen jopa vähän kadehtiva, jos totta puhutaan. Kaikkihan pitävät hänestä ihan hulluna. Toisaalta huispaajat ovat perinteisesti aina olleet suosittuja. Ehkä hänen aivojensa tilalla todella on ryhmy, kuten Fernvale sanoi.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 01.07.21 16:47

Caoilinn: Wyllon ei ole tavallisin velho, jonka tiedän. En tiedä tarkalleen, kuinka hän on joutunut niin suureen epäsuosioon, jotta hänestä on jopa tullut omalla tapaa suosittu sen kautta. Hänhän on ajoittain kaikkien puheenaiheena. En välitä mitä muut puhuvat hänestä ja hänen "öykkärimäisyydestään". Hän omaa käytöstavat toisin kuin monet muut koulun oppilaista. Hän ei saapunut Mustajärvelle, vaikka oli luvannut, mutta pahoitteli asiaa jälkikäteen. En vain tiedä, kuinka usein hän puhuu minulle totta.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 01.07.21 17:25

Cynthia: Pidin Caoilinnia ystävänäni. Oletin, että hän olisi minun puolellani, mutta ei - hän päätti valita Emryksen rikkomaan kauniin ystävyyden alun. En vain tahtoisi, että häneen sattuu, vaikka ilman kivun kokemista, hänen silmänsä tuskin aukenevat koskaan, vaikka kaikki varoittavat häntä. Ehkä tämä minun kipunikin helpottaa vielä, kun vain tietäisin mikä on oikein paljastusten kanssa.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 01.07.21 19:13

Mercy; Cynthia vaikuttaa ihan oivalta korpilta. Vähän varovainen ja vissiin aika herkkä, tai ohutnahkainen. Se välikohtaus-juttu kylla pistäisi kenen tahansa tunteet kiehahtamaan.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Belladed 02.07.21 13:52

Hamlet: Freddie vaikutta tosi mukavalta, mutta hän ehkä vähä liian... riehuva. Sellainen joka mene joka paikka ja halua tehdä kaikki juttu. Mutta hän kyllä kivan positiviinen. Ehkä häne voisi vähän parempi tutustua.
Belladed
Belladed
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 713
Join date : 27.08.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Loer 02.07.21 19:07

Shawn: Athena on erityisen taitava professori joka hallitsee oman alansa täydellisesti. Minulla on suuri arvostus taitavia velhoja ja noitia kohtaan, sekä Athena ansaitsee osan siitä arvostuksesta. Tuvanjohtajana en tunne häntä sen enempää, mutta kuka vaan on parempi kuin entinen Kruger joka koulutti pimeyden voimia koulun sisällä. Athena osaa myös heittää vapaalle ja nauttia parit lasilliset roséta tarvittaessa.
Loer
Loer
Rohkelikon tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 497
Join date : 27.08.2020
Ikä : 28
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Stubbari 02.07.21 21:18

Milo:

Quinton on vissiin aika tyypillinen Luihuinen. Ei ehkä sieltä näkyvimmästä ja ärsyttävimmästä päästä, mutta kumminkin. Lojaali omilleen, mutta aika mulkero muille, esimerkiks mulle. (Ansaitsi sen avarin.) Ei siitä luudan selkään ole, mut on se ainakin yhtä hyvä liemissä kuin Erin, varmaan parempikin. Se myös rokkaa sitä liiviä ja kauluspaitaa ihan siististi.
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 02.07.21 21:54

Wilson: Se Nithercott on kaiketi aika hyvä huispaaja, tai ainaki se sai tupansa liidatuks voittoon viime kaudella. Mut mä oon kyl aika varma, et Puuskupuh tulee uudella joukkueellaan viemää ens kauden voiton. Sit siitä kai tehtii nyt JP kans? Aika outo valinta ehkä, mut ehkei Rohkelikolla ei ollu muitakaa. En tiiä.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Athanaton 03.07.21 16:30

Emrys: Yritän olla ajattelematta Fowlea. Mitä vähemmän mietin häntä, sitä vähemmän tuhlaan aikaa ja energiaani turhanpäiväisiin asioihin. Ei asioita voi kuitenkaan enää muuttaa, joten miksi vaivautua.
Athanaton
Athanaton
Taikaministeri
Taikaministeri

Viestien lukumäärä : 614
Join date : 03.09.2020

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 03.07.21 17:20

Viviann: En malta odottaa, että Emrys revitään lopullisen riekaleiksi koulun toimesta. Olen saanut tarpeekseni puhdasverisistä ääliöistä ja heidän hännystelijöistään - Wyllon vaikuttaa juuri sellaiselta stereotyyppiseltä kusipäältä josta vain odottaa, että joku muu saisi nöyrtymään edes kerran elämässään. Harvemmin niitä vain kukaan uskaltaa haastaa, rahalla saa ja hevosella pääsee.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 03.07.21 18:37

Scarlett: Kenenköhän helmoihin Viviann on nyt syöksynyt. Se ei selviä yksin missään nimessä siellä, se syödään elävältä ku en oo suojelemas sitä. En malta oottaa, et pääsen tapaamaan Vivin ja kostamaan sille kaiken, mitä koko koulu on tehny mulle ja sen ettei Viv oo ollu mun tukena. Kuuluu siihen nössö unitediin kuten kaikki muutkin, säälittävä tapaus. Harmi etten tappanu sitä sillo ku mulla oli siihen mahis, pariinkin otteeseen kun tapeltiin. Ens kerralla en oo heikko ja anna armoo. Ja mä luulin et siit ois voinu tulla mun oikee käsi. Siit tulee mun loitsujen kohde, juoksisin jos oisin Viviann ja juoksisin kovaa.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 03.07.21 18:45

Gala; Snider? Muistaakseni sitä kiusattiin kuraverisyydestä. Siltä se meno näyttääkin. Vaarallinen muille mutta enemmän itselleen jos ei kontrolloi itseään. Alempiarvoisen kuuluu tietää missä istuu, eikä yrittää julistaa sotaa parempiaan vastaan. En voi edelleenkään kuvitella, että se yritti saada minut sen puolesta Vivin kimppuun. Ihankuin ottaisin kuraveristen kiukuttelujen aiheet omille harteilleni, selvittäkää rääpälemäiset riitanne keskenänne. Toivottavasti tekee jotain typerää ja saa yksisuuntaisen lipun azkabaniin, minne taikavaras kuuluukin.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Stubbari 05.07.21 1:53

Arthur Argenno:

Gala Andrews?

Hän on yksi ensimmäisistä kavereistani Tylypahkassa. Puhdasverinen Luihuinen, jota kunnioitan. Mehän löysimme Galan kanssa Tylypahkan tiluksilta professorin rakentaman tilan, jossa oli kaikenlaisia oppikirjoja, ja joita käytimme oppiaksemme kaikkea uutta. Kehityimme valtavasti. Harmi vain, että jouduin palaamaan takaisin kotiini äidin tilan pahentuessa. Saa nähdä, näämmekö enää koskaan uudestaan. Toivon ainakin niin, koska Galan kanssa juonittelu oli todella hauskaa, kun päivät Tylypahkassa tuppasivat olemaan tylsiä. Minun pitäisi varmaan kirjoittaa hänelle kirje, ja kysyä kuinka hän voi.

Galalla oli myös hauska gäätä. En vain enää muista sen nimeä. Minun pitäisi varmaan pyytää isääni hankkimaan minulle samanlaisen.
Stubbari
Stubbari
Johtajapoika
Johtajapoika

Viestien lukumäärä : 358
Join date : 05.09.2020
Ikä : 23

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Honey:Dream 05.07.21 22:56

Agatha: Oli mukavaa, kun koulussa oli omien vaikeiden kouluvuosien aikana joku itselle tuttu ja läheinen henkilö henkilökunnassa, jonka tiesin ymmärtävän minua ja asettuvan puolelleni. On hienoa nähdä, miten hän on kasvanut Jamesista erilleen ja kasvanut ihmisenä. Hän on kertonut ja opettanut minulle paljon, myös joitakin asioita, jotka pidän hänen ja Jamesin tavoin salaisuutenani. Toivottavasti hän pärjää omilla poluillaan lähdettyään professorin virasta, ja ehkä me tapaamme ministeriön tehtävillä vielä myöhemmin.
Honey:Dream
Honey:Dream
Professori
Professori

Viestien lukumäärä : 384
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Vanillatar 06.07.21 15:38

Mercy: Professori Blakesley on sellanen rento resting bitch face. Haluisin samanlaisen "IDGAF" - elämäntyylin ja silti päästä professoriksi. Et kyl sen on pakko osata hommansa. Tuun muistaa sen tunnit varmaan loppuun asti.
Vanillatar
Vanillatar
Luihuisen tuvanjohtaja
Luihuisen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1174
Join date : 03.09.2020
Paikkakunta : kylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja .pannu. 07.07.21 16:50

Clayton: Lovellin mielestä tukkani oli likainen. Ei se nyt niin paha ollut... Mutta seuraavalla tunnilla hän tervehti minua, se oli mukavaa. Eikä hänkään osaa muodonmuutoksia hyvin. Onneksi en ole ainoa, se tuo minulle lohtua. Varmasti hyvää tarkoittava ihminen.
.pannu.
.pannu.
Rehtori
Rehtori

Viestien lukumäärä : 753
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Piru=l 07.07.21 16:59

Wilson: Siis se Clayton osaa lukee ajatuksia mikä on jotenki tosi kammottavaa. Se o saanu Happyltakin tietää et meist tulee animaageja, nyt pitää toivoo vaa et se ei levitä sitä. Onneks se Walsh sentäs on aina mykkä eikä voi kertoo mitään tollasia.
Piru=l
Piru=l
Korpinkynnen tuvanjohtaja
Korpinkynnen tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 1983
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Espoo

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja superhyperhabbo 07.07.21 22:30

Beatrix: Se Wilson on homo mun veljen kanssa!! Joo Happyn kanssa ne aina kuulemma pussailee. Hassu poika.
superhyperhabbo
superhyperhabbo
Yli-inkvisiittori
Yli-inkvisiittori

Viestien lukumäärä : 406
Join date : 06.09.2020
Ikä : 25
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Weka-kitty 10.07.21 11:41

Viviann: Linda on Nössö Unitedin jäsen mut kylhän siinä hermo menee ku menee ja kusee koko porukan muroihin. En oo nähny sitä turhantärkeetä akkaa hetkeen, mut en usko et moikkaisin jos tulis käytävällä vastaan.
Weka-kitty
Weka-kitty
Puuskupuhin tuvanjohtaja
Puuskupuhin tuvanjohtaja

Viestien lukumäärä : 751
Join date : 27.08.2020
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Hahmosi mielipide edellisestä - Sivu 7 Empty Vs: Hahmosi mielipide edellisestä

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 9 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa